måndag 12 november 2012

Sista dagen...

Så sorgligt det känns nu. Idag är sista dagen på vår långa resa som vi sammarfattar med två ord: ABSOLUTELY FANTASTIC!!!! Därför känns det ju lite sorgligt att åka härifrån. Det är svårt att beskriva med ord hur härlig denna resa har varit men vi hoppas att bilderna talar för sig.

Slänger ut lite bilder från senaste veckan:

Juldekorationer i stan och där står vi i sommarkläder!!

Ludvig med nya kepsen

Fina familjen i fina Glenelg!

Strosar runt lite :)

Beachen i Glenelg


Väntar på att stora Julparaden ska börja!

Julparaden! Så häftig

Sist kom då äntligen tomten... Riktiga tomten!

Bygger sandslott på stranden i Seacliff

Matilda älskar stranden precis som Julia och Ludvig

En milkshake i skuggan

Lunchpause

Vi bygger lite till :)
Vi kollar in VM i rescue 2012

I kväll avslutar vi denna resa med ett restaurangbesök. Det ska bli så trevligt!
Innan vi kommer hem till Sverige har vi ju ett par dagar i Singapore och det ser vi också fram emot.

Nu är det dags att packa vidare så vi får med oss allt hem igen ;)



Många kramar från en mycket lycklig familj!


See you!

1 kommentar:

  1. Hej Jenny,
    förlåt att jag inte har hört av mig. Det har varit så mycket efter hemkomst från Sydney. Jag förstår att ni har haft en helt fantastisk resa. Vi kanske kan ta intervjun efter nyår, det är säkert "mycket nog ändå" också för dig/er :-)

    Jag har också en del reseinspiration för Australien (Sydney med omnejd) planerad/förberedd och jag måste ju variera mina artiklar att beröra även andra resmål, så jag får ta det delvis lugnt med Australienartiklarna också.

    Må så gott och så hörs vi av. Ps, en resebloggtävling är nu aktuell. Om du vill så blir jag jätteglad för en nominering. Direktlänkar finns hos Rosita reser

    //Hälsningar Rosita

    SvaraRadera